Somewhere somehow

Sitter och skriver fran staden London. Nyinstallerad i mitt rum har jag tid for internet. Jag forsokte koppla upp min dator pa hennes natverk men det fungerade inte, kravdes losen for det... 

Efter nagra pahopp och begar ska jag forsoka mig pa en reseblogg.

Jag borjar pa ny kula och startar ny blogg banne mig.

Jag ska forsoka utforska London bast jag kan och skriva om det. Det kan handa att det blir pa engelska eftersom det ar sjukt jobbigt att skriva pa svenska utan de tre sista vokalerna, om nu inte min svenska laptop som medtogs kanske kan koppla upp sig till deras natverk. vilket jag behover losenordet till.

Uppfoljning foljer pa elnailondon.blogspot.se!

Kommentarer
Postat av: Boel

Man oh man, det här är jättespännande! Ser verkligen fram emot fler inlägg och då kollar jag alltså hädanefter på den andra bloggen. :D

2010-01-10 @ 18:54:13
Postat av: Anonym

Verkar som det är .com och inte .se på din London-blogg!

2010-01-10 @ 21:28:05
Postat av: Viktor

/Viktor

2010-01-10 @ 21:28:33
Postat av: Viktor

/Viktor

2010-01-10 @ 21:29:10
Postat av: Agge

Låter fantastiskt!

2010-01-12 @ 13:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0