Where should I begin

Nu har jag äntligen bestämt datum förr att träffa familjen i Frankrike - ska bo där i vår -
Bestämde först den 29-31, men det funkade ju inte eftersom Riskettan(som krävs för att skriva teoriprovet) är den 29. Vilket leder till att jag inte kan åka den 29e till Frankrike utan får åka den 25-27.

Och DÄR kommer stressen in.
Den 24 kommer jag till Sturup kl.23 på natten efter två dagar i Krakow med Viktor. Därifrån måste vi förmodligen ta taxi in till Malmö och kommer då kanske vara framme vid tolv på natten.

Nästa dag måste jag då vara på Kastrup, för att ta flyget till Luxembourg, cirkus kl. 6 på morgonen. Vilket betyder att jag måste åka från Malmö klockan halv sex på morgonen. Som tur är har jag ju sovplats i Malmö, men fyra timmars sömn känns ändå inte helt okej. Jag ska ändå ge ett första intryck på en hel familj morgonen därefter.

Dessutom luktar jag äckligt matos hela jag. HATAR matbespisningen i skolan.
         Ja, jag var matvakt idag på T4-skolan. Hade svenska och historia med fyrorna. Jäkla ungar säger jag bara. Dem var inte direkt jävliga, för jag kunde ändå se hur de försökte testa mig och det var lite gulligt. Och under loppet av en timme fick jag komplimang för mitt namn, en loppa(av papper) och en blomma(även den av papper). Det var lite fint.
Men nu luktar jag bara äckligt matos efter min tid som matvakt åt fyrorna. Oavsett vad man gör luktar man äckelpäckel efter att ha varit där inne. Kvittar hur länge, var man befunnit sig eller vad man gjort. Man luktar typ, död hund oavsett!

Imorgon börjar dessutom min detox. har ju gått igenom två veckor utan kakor, godis, glass, efterätter etc. och bröd. Känner inte så stor skillnad. Förutom att jag längtar efter choklad - min fallgrop.
Detoxen ska bestå av frukt och grönsaker. Nothing else! Nada.....
Undrar om jag kommer ta den på allvar på lördag?.... Kommer dock att dö av frosseri på måndag!
Choklaaaaad! Glaaaaass!



Kommentarer
Postat av: Oscar

Nämen Elna, seriöst, detox? Vad är det för Anna Skipper-fasoner? ;) Gött med Frankrike iaf. Ska du plugga, aupaira eller vad?

2009-09-17 @ 15:32:02
URL: http://familjeost.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0