Utkast: Försökte nyss ...

Försökte nyss stilla min hunger med ett äpple. Det gick inte så bra, jag är fortfarande hungrig men väntar på soppa!

Idag var min "sista" dag a.k.a min sista dag på schemat. De kommer förmodligen ringa in mig till Hovdala x antal gånger under hösten. Än så länge har jag Skördefesten den 27 september att ha i minnet för jobb!

På vägen hem idag cyklade jag snabbt förbi HIF-loppisen ( jag är trött på loppisar. Jag vill aldrig betala mer än 5kr- oavsett värde, sak etc.- och får därmed inga fynd). Men när jag kom dit fanns det ett fint whiskeyglas och någon slags kopp som var så liten att den inte kan uppfylla något syfte utom att vara söt och etnisk(se afrikanska mönster). Dessa två ting fick jag gratis! Och gratis är som känt alltid gott!

Nu måste jag förbereda mig på auktion på Tradera. Min första! Ska försöka vinna Harvest av Neil Young för en 40 spänn! För cdon är inte prisvärt när jag inte har csn-kort.

Jag har för övrigt blivit bakgalen. Jag vill bara baka kakor och bröd hela tiden. Mest efter att jag läste "A piece of cake" av Leila....Jag älskar Leila. Man vill bara äta upp henne. Hon är så jäkla snygg hela tiden och förvarar allt i snygga burkar och färgglada askar! Jag vill ha ett eget kafé och bara baka kakor hela dagen lång! Det är vad jag vill göra. Och såklart rädda världen - från vad är mindre viktigt...
Finns ju lite att välja på, typ
muslimerna
den gula faran
judar
utomjordingar
osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0