sleepy head

Helt otroligt hur jag kunde genomstå en hel arbetsdag efter gårdagen.  
Var ute igår. Det blev några oväntade shots och drinkar. Lite "a-vafan-då"-anda eftersom shots och jag inte brukar komma överens.

Jag gick hem i god tid för att jobba nästa dag( och för att slippa musiken på Björket). Men väcks av My kl.4 som hade ringt mig "jättemånga gånger" (inga missade samtal My!).
Kommer snabbt tillbaka i trygg sömn men fortfarande lite sur över att jag inte åkte till Malmö på tre-vånings-fest och gallerinatt. 

Väl på Hovdala och intet ont anande får jag reda på att jag ska stå ute hela dagen och servera soppa.
Jag fick låna tjocktröja, sjal och jacka - och frös.

Men dagen tog slut efter allt.
eller after all.
Försöker få in engelska meningar direkt översatta till svenska. Men det funkar inte alltid.

Jag behöver nog ta igen lite sömn snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0