My academy

Lite ångest över vad jag ska sysselsätta mig med hela hösten om jag inte får NÅGRA jävla timmar att jobba någonstans.. Fick supersug att börja studera efter en dröm om att jag gick på högskolan och allt kändes underbart med samma sköna rutiner och klasskamrater! Nästan helt säker på att läsa internationella relationer, konfliktskunskap, mänskliga rättigheter och lite på den banan! Bara allt det går att läsa i Malmö, vägrar läsa i Lund....

men under tiden får jag Harvest av Neil Young på posten *thumbs up*. Blir anställd på ett ställe som hyr ut mig som läxhjälp/barnpassning och ska gå teorilektion imorgon! Mums!

Helgen är dessutom bestämd med fölsefirande och utgång i Malmö! Älska hösten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0