Gubben

missa inte mannen under trappan ikväll. Time and place, 21.15 svt1 i din soffa.
Fast dumt av mig att berätta för Viktor om den. Jag har nog aldrig skrikit så obehärskat och förvirrat som när han igår kväll sa "akta dig för gubben under trappan elna"....

Innan dess hade jag nämligen fantiserat fram att blod rann fram ur duschavloppet och att en man skulle stå i duschen när jag satt på toaletten! Jag är nämligen bäst på att skrämma upp mig själv, även när jag försöker skrämma upp någon annan!

Kommentarer
Postat av: Boel

Geee, calm-a-lama-down!

:)

Ja, den är riktigt bra och gubben är riktigt läskig!

Missade tyvärr avsnittet igår, snyft, men på söndag är jag right on!

2009-09-21 @ 21:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0