Sugen

Jag har lust att sluka 5 liter vatten. min törst släcks aldrig.
Jag har nog druckit 2 liter vatten nu, nåt känns fel.

Eller så är det bara så att min trötthet övertar min hunger - när nåt är fel tror jag alltid att jag är hungrig.
Jag sov 11 timmar inatt.
Vaknade halv nio och ansåg mig utvilad men råkade sova 3 timmar till.

Mitt halsont är äntligen markant, det har hela tiden gått och gömt sig. Väntat på nåt.
Så nu ska jag som ursäkt gå och sova tills jag inte kan sova mer.


Glädjande idag: Fick beröm för mina driving-scills på körlektionen idag!
Glädjande 2: Airs nya skiva "Love 2" är ganska bra

Kommentarer
Postat av: Oscar

Jag tror att du är bakfull jag.

2009-10-07 @ 19:37:27
URL: http://familjeost.blogspot.com/
Postat av: Boel

Weee, nice med körlektionen! Ska bli spännande när jag väl får se dig köra. :D

2009-10-07 @ 21:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0