Regnig söndag

Humorhimlen i p3 live, torsdag kväll på Babel. Det var riktigt bra!
P3-storheter som Anders och Måns, Jesper Rönndahl m.fl. deltog

Jag fick dessutom en helt ny syn på Annika Lantz - som var värdinna för stohejet. Jag som alltid sett henne som humornvärldens svar på Linda Skugge, eller bara nån jobbig kvinna. Men hon var(faktiskt) rolig! Kanske lite självgod men varför ska inte hon få vara det.

Jag tror jag omedvetet stör mig på självgoda kvinnor eller bara kvinnor som tar plats.... se hur samhället har fostrat mig!

Jag funderade ett tag på om anledningen till att jag ogillade Nour El Refai var för att hon var kvinna, men jag skulle nog ogilla vem som helst som gick runt med en stor tyg-fitta och skrek könsord.

Nu ska jag försöka ta mig igenom körkortsteorin. har just suttit 1 timme med min övningsbok i franska. Lite refreshment kan behövas! OCH jag har läst på lite om fred/krig och olika fredsbegrepp. Det är så intressant att jag nästan bestämt mig för att läsa freds- och konfliktskunskap nästa höst på Malmö Högskola!

Icke att förglömma: ni BEHÖVER inte äta kanelbullar idag om ni inte vill!

Kommentarer
Postat av: Boel

Ja, det var gött och även jag fick en ny bild av Lantz!

Kommsi kommsi till Malmö, you know you wanna! :)

2009-10-07 @ 21:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0