Pålitlighet

Nu har jag gjort två yrkestester för att få lite inspiration. Pratade igår med mamma om sjuksköterske-yrket. Skulle aldrig kunna se mig som sjuksköterska. Men det lockar mig att vistas på sjukhus och hjälpa människor plus att det alltid finns jobb för en sjuksköterska.

I alla fall så blev utfallen dessa på båda testen: Jag är så djävulskt pålitlig!


Pålitlighet är din grej. Du ser till att komma i tid och hålla vad du lovar(väldigt sant). Varken mer eller mindre. Du är inte den coolaste typen i stan(kan diskuteras), men uppskattar dina kompisar och drömmer om att starta ett kollektiv. Yrkesmässigt passar du för att bli bibliotekarie, där pålitlighet och noggrannhet kommer väl till pass!

Pålitlighet är ditt honnörsord. Du ser till att alltid vara i tid och hålla vad du lovar. Varken mer eller mindre.
Du är ytterst sällan festens medelpunkt men du uppskattar dina nära och kära mycket och drömmer om att bilda familj som du kan ta hand om och försörja. Yrkesmässigt passar du som ekonom. Det är inte osannolikt att du blir revisor och att du i sådant fall blir en sådan som inte vet vad begreppet "kreativ bokföring" innebär. Det är bra. Din ärlighet och redighet kommer troligen inte att leda dig till stjänorna, men du är ju inte intresserad av att bli rik och berömd heller(
WRONG!). Du vill mest trivas och vara glad(double wrong!).



Kommentarer
Postat av: Boel

Haha!:P

2009-10-17 @ 09:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0