Captures

Varit en förfriskande och härlig helg.

Lördagen kändes verkligen som en lördag och söndagen känns verkligen som en söndag. Älskar när dagarna ligger rätt i tiden! Gick upp och åt frukost kl.13 idag. SÅ skönt! Älskar sena frukostar!

Nyss suttit i bilen i nästan 1,5timmar med far och övningskört till Finja-Sösdala-hem. Jag fick starta, tanka och parkera som avslutning. Känner ansvaret på mina axlar. Satt och spände mig den största delen av tiden för att jag är så jäkla rädd för att komma för nära vänster körfält. Men enligt far är jag för det mesta för långt ut till höger... Men det gick faktiskt ganska bra. Satt och diskuterade framtiden ett tag när solen låg på skogarna runt Tormestorp - vackert!

I helgen sprang jag Kyrkloppet, från Farstorps till Hästveda kyrka. Sträckan var cirka 11 km. Kändes riktigt bra när det var slut. Var ju såklart trött, men inte så trött som jag trodde jag skulle vara. Efter ungefär 2/3 när man sprang i skogen och "Dog days are over" kom på mp3:n kändes det lättare än någonsin att springa. Sen sprang jag med den låten loppet ut!

På kvällen var det kalas på Trebackalång! Planerades lite inför Stockholm osv.
Inget boende klart, så - vänlig själ med säng/soffa/varmt golv till övers uppskattas:)

Och nu sitter jag mest och längtar och kollar guider till Krakows stadsliv. Har hittat en massa finfina resturanger. En som är med i Michelin-guiden 2008 och 2009. Och priserna också!! Polen är nog underbart på hösten! Allt är underbart på hösten! Ska hitta en bärnstensring också!

Kommentarer
Postat av: Agge

En fin helg it was! Kända likadant för dagarna, att de var på rätt plats liksom... I like! Snart åker ni till Krakow (avundsjuk), ni kommer få det wünderbart.

2009-10-20 @ 13:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0