Zigenarnas tid

Hade riktigt kul igår kväll med My m.fl på Qbar av alla ställen. Jag hade inga höga förväntningar men hade stark utekvälls-abstinens. Kommer inte ihåg sist jag var ute och dansade.

Som med alla ställen, men framförallt i Hässleholm, handlar det om folket för att det ska bli lyckat. Verkade vara en tursam kväll för lyckat när vi kom dit runt 1. Folk var på danshumör( och tydligen armbågshumör enligt My. ) 
Under kvällen lyckades jag dessutom bli Ume-patriot med nån vindkraftssnubbe och dansa till Jon Bon Jovi...Jag säger då det.

Kvällen slutade lyckligt på bron klockan halv fyra på natten, där My och jag motvilligt skiljdes åt. Inga blåmärken, skrapmärken, slagsmål eller ambulansturer!

Idag fick jag äntligen reda på sången jag så länge letat efter
Ederlezi av Goran Gregorovic
Låten osar nostalgi och melankoliskt vemod.


Kommentarer
Postat av: Boel

Ja, inte säger man nej till en sån utekväll!



Usch...den där låten förknippar jag BARA med Lilja 4-ever, trafficking och annat hemskt...

2009-11-15 @ 21:46:24
Postat av: Julia

Sv:Jo, det kan jag faktiskt hålla med om att hon har!

2009-11-16 @ 17:53:09
URL: http://jibbi.blogg.se/
Postat av: Oscar

Det funkar precis så: istället för 75% i fyra månader, får man fullt lån i tre månader och inget alls i den fjärde! Ren idioti. Man får försöka vara lite förutseende.



Btw, jag räknar med att du kirrar allt med tanke på nyår, och håller koll på Agnes så hon inte svävar iväg :)

2009-11-19 @ 14:43:11
URL: http://familjeost.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0