Min psykofarmaka

Det är psykiskt och - med tanke på att psykisk ohälsa påverkar kroppen - även fysiskt ohälsosamt att vistas i detta väder.

Alla(!) blir ostabila, deprimerade, arga och lättirriterade. Det borde ingå en resa närmare ekvatorn varje vinter sponsrat av regeringen eller den där gubben som sysslar med schlager, äter falukorv och är "före detta" nazist. Vi sätter oss alla på en båt och skeppas ner till Gran Canaria.

JA - jag har tänkt igenom detta länge och noggrant! Sverige får helt enkelt gå på rast i fem månader när vädret är så här, för att uttrycka mig adekvat, för jävligt. Inget mer att säga om det! Då var den saken klar.

Tack för mig.*bockar och bugar i plenisalen*

Fotnot: Detta gäller alltså i grått, blåsigt och kallt väder.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Jävla Oscar II som sålde tillbaka Saint-Barthélemy till fransmännen... tänk om vi fortfarande haft en koloni i Karibien! Hade ju varit sjukt smidigt. Varmt och gött. Alla talar svenska.

2009-11-05 @ 20:44:51
URL: http://familjeost.blogspot.com/
Postat av: Elna

Djävla skit! Kan inte NÅGON kung tänka långsiktigt här i Sverige för en gångs skulle, förutom kanske Gustav Vasa som täckte Sverige med skog!

2009-11-07 @ 11:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0