Lägenhetsletande

Sitter på blocket och hittar en massa passande lägenheter i Malmö till överkomliga priser. Börjar önska att jag ska flytta till Malmö i januari....  

Idag fick jag övningsköra från Hässleholm till Hästveda. Känns bra i dubbel bemärkning: 1. Jag får köra 2. Far ger mig ansvar och förtroende.
När vi kom hem bjöds det på redig gåsamiddag och sojafilé..mm, husmanskost!

Jag har äntligen hittat en bok som jag kan sitta med och glömma tiden fullständigt - Lycksökare heter den! En bok jag hela tiden längtar efter att få läsa. Som tur är den 500 sidor och tar inte slut på två dagar! Vidare till bokslukeri!

So long. 

Kommentarer
Postat av: Boel

Åååh ja, lägenhet i Malmö! It's coming up...it's coming up... :)



Ska bli spännande att vara med i bilen när du kör, wehaa!

2009-11-11 @ 18:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0