Cookie cookie cookie

Helgen har nyss börjat, även om helg för mig ofta börjar torsdag kväll. Saknar dock att gå i skolan alternativt jobba en fredag. Man längtar efter helgen på ett helt annat sätt.

Än så länge har jag hunnit med picknick i det grön-halvt brun-orangea med Viktor och varm choklad och smakat mousserande rött - mycket udda kombination och inget jag rekommenderar!
Och.. och jag har spanat in Johnny Depp i Donnie Brasco. Först blandade jag ihop den med Blow. Tänkte bara "baserat på sann historia och 70'tal". Men, Johnny Depp som Johnny Depp!

Där har vi en man med stil, någon som kan ta på sig vad som helst och kunna bära upp det!
Jag diskuterade igår vad stil var. Det är inte nån som vet vad som är "inne" och klär sig efter tiden(se Victoria Beckham mfl mfl). Det är den som skiter i modet, tar på sig vad som helst och ser jävligt bra ut i det. Nyckelord: självförtroende!

Snart ska jag ut och springa och lite senare blir det middag med Riktig efterätt à la Agnes och Elna (vi vet hur saker ska göras ordentligt) och ev. utgång med David Guetta -när det gäller "dans-musik" har jag ingen smak och jag har dessutom kommit över min stolthet/skam att förneka det! Jag vill ju bara dansa.

So long winelovers!


Kommentarer
Postat av: Boel

Jaaa, det är ju att daaaunsa som är grejen - well done!



Mm, picknick, vill jag också ut på. Får se om det gråa Malmö-vädret lockar eller inte idag. :)

2009-11-08 @ 10:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0