En månad kvar

Något som lyste upp dagen var ändå paketet från CDON med ett stycke Kings of Convenience-skiva, Anchorman, Amelie de Poulain och Nyckeln till frihet. Allt gott, jag har dessutom lite saker kvar som kommer lite senare! Jag tänkte liksom att "jag kommer ändå att vilja köpa de här och de här och de här, kan lika gärna köpa allt på en gång". Klassikerna är en livsinvestering i nöje!

Och idag bokade jag tid med studievägledaren i Lund. Jag tvekar fortfarande på vad jag ska välja. Blä, inget har förändrats sen tvåan. Och har verkligen ingen bra erfarenhet av studievägledning. Antingen är de inte uppdaterade om reglerna som gäller för intagning eller så vägleder dem en helt fel, mot saker man redan vet att man inte vill göra.

Imorgon ska jag gå upp kl.6 för att vara hjälpassistent till treorna på Kyrkskolorna. Känns lite motigt, men när man tänker på vissa tillfällen, som när två små killar satt och sjöng Boom Boom Pow av Black Eyed Peas och försökte lära mig prata på arabiska, blir det lite lättare!

ps- En månad kvar till julafton. Min advent har redan börjat och trapphuset luktar pepparkakor varje dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken underbar text!

Detlåter som att du har och göra med en del roliga personer :D Ha så kul imorgon ;;)

2009-11-26 @ 00:08:12
URL: http://thewhitetee.blogg.se/
Postat av: Oscar

Du måste läsa mänskliga rättigheter i Lund såklart. Då får du ha Dan-Erik, doktor i etik från Bromölla! Och han är råmarxist!

2009-11-26 @ 08:30:07
URL: http://familjeost.blogspot.com/
Postat av: Boel

Något kommer du fram till, be sure of that.

Men ååh, pepparkakslukt i huset, vill jag också ha!!!

2009-11-28 @ 09:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0