Bajsväder

När vädret är sånt att inga kläder hjälper när man är ute hatar jag allt. Detta inkluderar blåst, duggregn som åker åt alla håll och kyla (mest av allt kyla och väta i kombination). Hatar kyla. Med tanke på att jag kyls ned på 5minuter och blir permanent kall hela dagen efteråt om jag inte bäljar i mig te, bastar etc. Jag är permanent kall om händer och fötter. Inte så charmigt, MEN: kalla händer, varmt hjärta!

Men, efter att ha suttit och beklagat livet, tog jag ett varmt fotbad och tittade på "Ensemble, c'est tout". Et voila - så mår jag mycket bättre! Känns också lite bättre när jag vet att jag ska till Malmö och träffa Tove imorgon också!

Nu ska jag kolla på New York fashion week à la SVT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0