Comfortably numb

Jag älskar att vänta på att stiga upp och äta frukost tills alla har gått ut! Det är så skönt att bara ha hela lägenheten för sig själv!
Speciellt med tanke på att jag har gått och blivit förkyld och fått ont i halsen och verkligen inte orkar prata med mamma. Jag vet att jag är jätteotrevlig men jag klarar inte av att prata med mina föräldrar mellan 8 till ungefär klockan 17 på kvällen.

Jag känner mig verkligen värdelös, sån där äcklig sjukling som bara går runt med rödsvullna ögon och tycker synd om sig själv. Kan inte anstränga mig utan att få andnöd och orkar bara sova. Men jag måste ta tag i min franskabok... 

Helgen har varit jättebra! Trots sjukdom gick jag ut i fredags - vilket var jätteroligt. Första gången på Kings Head --inte direkt det roligaste stället men med bra sällskap funkar väl allt.  

Och i lördags var jag så trött och törstig att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Men jag gjorde inte så mycket ansträngande saker förutom att umgås med Johanna, Ellen, My och Jakob:). Bjöds på lax à la Johanna som är något av det godaste som finns och även hennes kladdkaka! Mums!

Sen åkte Johanna och jag och kollade på The Wall. Det var verkligen jättebra! Jag trodde inte jag tyckte om Pink Floyd men vissa låtar var väldigt likeable! T.ex Comfortably Numb(dock bättre med Scissor Sisters versopm), Hey you och lite till. Men vilken låt har gitarrsolot som är bättre än sex? Jag kommer inte ihåg vad den heter....


Kommentarer
Postat av: Viktor

Tvivlar starkt på att det finns ett gitarrsolo som är så bra... ;)

2009-05-24 @ 14:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0