2 maj

Jag kan bara uttrycka mig i enstaviga meningar idag.. Kan bero på en sammanlagd sömn på 3 h, ryska drinkar och sol.

Jag må vara en svag individ, men det är faktiskt något påfrestande att festa två dagar i rad.

Efter några timmar i solen är jag dessutom lite bränd och bubblig i hjärnan och skulle helst av allt lägga lite sorbet på ryggen, men det blir nog inte så fräsht. Så istället äter jag sorbet i hopp om att kylas ned!

Dessutom sitter min pappa och utnyttjar min spotify så folk kommer tro att jag lyssnar sönder David Bowie, Kim Larsen och Syd Barrett....


Eftersom jag ladda upp fel video för ett tag sen kommer den riktiga videon här:


Kommentarer
Postat av: Boel

Tyckte val forra videon hade lite att gora med en snabb repetition av Amerikas historia.



Haha, me loves my gun, me loooves my gun.



PS. Det ar inget fel med att lyssna sonder David Bowie, Kim Larsen och Syd Barrett. DS

2009-05-05 @ 20:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0