Triangle walks

Tatueringen på min handled har färgat av sig på mitt bröst
Jag tror det hände när jag sov

Jag vaknade av ofrivilliga ryckningar när jag skulle somna igår. Jag gör det ofta, rycker till just när jag håller på att gå in i det undermedvetnas sömn. Antingen drömmer jag att jag ramlar eller så kommer det bara av sig själv.
Kan inte någon förklara varför jag gör så?
Det ligger i det undermedvetna. I det ögonblick när det medvetna inte kan styra över något längre. Eller är jag medveten som medvetslös. Vilket är irriterande och skrämmande när jag ska sova



Enligt apotekets hemsida har jag RLS - restless legs syndrome -
Fan, att de ska kunna sätta ett namn på det.
Det betyder att jag sover för lite..eller att jag har järnbrist..
De flesta blir s.k nattvandrare för att de måste gå upp på natten

Det finns även andra orsaker till att man kan få rastlösa ben med krypningar, domningar och smärta: - Skador på nervsystemet, så kallad neuropati, ger ofta de här symtomen.
men då ska man ha smärtor och känna obehag när man ska sova , vilket jag inte har
Och på övriga sidor står det bara att det är helt normalt - så jag struntar i jävla apotekets hypokondriker-vänliga sida......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0