Världen ler mot mig igen

Dagen började verkligen hemskt. Jag var tvungen att gå upp efter otillräcklig sömn och fick ett (en?) papercut på handen...

"Det här kommer att bli en hemsk dag, eller nej, det här kommer bli en bra dag!!"
Jag försökte ljuga mig fram till lycka. Jag försöker dölja saker för min hjärna, jag och min hjärna hänger liksom inte ihop -och jag tror det lyckades för det blev en jättebra dag.

- Fysiken var uthärdlig och nästan förståelig och matten gick bra!
- Jag fick MVG på mitt projektarbete (förmodligen tack vare att Birgitta medbedömde)
   Hallefuckinglujah säger jag bara!
- Roskilde släppte besked om att Fever Ray och Fleet Foxes kommer!!
- och vittnen från rebellrörelser i Sudan vittnar äntligen mot Omar El-Bashir vilket gör att han kanske äntligen kan dömas för folkmord, brott mot mänskligheten och krigsbrott i Sudan.

Allt bara vänder för mig - och Sudan. Jag känner det!
Jag tror det är våren...eller fåglarna som sjunger utanför mitt fönster!
Eller min dåsighet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0