Omöjliga strider

Fan vad jag hatar AFA!
Dem är inte ett dugg bättre än nazister, "hobby-satanister" eller andra människor som går med i någotför att ha en ursäkt till att slåss och förstöra. Konstfacket nästa?

Jag förstår verkligen inte hur såna människor som kallar sig demonstranter tänker när de börjar kasta sten på polisbilarna. "De är facister och försöker hindra oss från att demonstrera" ......

Som svar på frågan varför de började kasta sten och springa mot polisbilarna svarade en kille att "de ville in på stadion för att stoppa matchen". Vem som helst , med lite hjärna i och för sig, som verkligen skulle vilja ta sig in på stadion skulle lätt kunnat hoppa över eller tagit sig runt polisbilarna. Men nej, istället försöker vi väl välta polisbilarna tänker dem då.......
Och Stoppa matchens Ann-Sofie Jakobssons uttalande sen: "Idag är malmö som gaza"
Åh, ignoranta, respektlösa tant!

Jag tror ni har förstått poängen nu!...

Och dem som demonstrerar på riktigt med. Hur kan man frånta palestinierna allt ansvar och bara beskylla Israel för allting..
Det finns inga sidor att välja.

Idag kändes som en "efter-stormen-dag". När jag gick av tåget lös solen under molnen, fåglar kvittrade och vattnet ångade upp bland husen. Jag tror vintern ångade bort idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0