About a girl

Igår opererades jag i min mun. Jag kan inte riktigt beskriva vad de gjorde eftersom jag inte själv riktigt vet, men det kommer iallafall leda till att jag får en ny tand i framtiden. Denna operation var bara lite försteg till Själva operationen..Som sagt, komplicerat!

Jag bara lutade mig tillbaka och lät dem hugga in. Tänk vad man kan lita på en tandläkare / läkare. De kan ju göra vad som helst. I och för sig kan jag också stämma dem....

Wellwell, igår gjorde det inte så ont. Men idag kom svullnaden mer och jag kan knappt röra kinden eller äta utan att det gör ont.
Det gör så himla ont att skratta, men att skratta är inte direkt nåt man kan undvika. Speciellt när man sitter och pratar om teman inför kommande klassfester...Och jag misstänker att min kind kommer svullna upp ännu mer inom de närmaste dagarna:S 

Så, nu vet jag att jag aldrig någonsin skulle operera mig frivilligt. Som typ, en plastikoperation..
För visst har man funderat på typ näsoperation, men nej. Jag tror inte folk förstår hur mycket man använder ansiktsmusklerna under dagen...I do! Ajajaj!

Jag blir så glad varje morgon när hela himlen lyser blå och jag går till skolan med Nirvana i öronen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0