Update

Allright, dags för lite uppdatering!

Jag är numera, ganska, nybakad student och nöjd med gymnasiet! Saknaden av klassen har svalnat lite, men jag saknar det fortfarande lite. Inte skolan utan hela gemenskapsgrejen.

Men jag hinner inte tänka på det så mycket eftersom, direkt efter student-helgen började jag jobba. Sen gick jag på studenter och sen jobbade...jobbar jag. Jag har jobbat sen i lördags och sista jobbdan för denna period är imorgon!!

Efter det är jag ledig hela helgen. Sen är det jobb fram till den 20juli med några lediga dagar här och varstans! Men jag är ledig på kvällarna, även om man är dödstrött då!

Man kan åka tOr till NY för 3800. DET är galet
Johanna har förlovat sig, det är också galet men inte lika galet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

It's craaaaaaazy! Ring mig snart. Peace out

2009-06-25 @ 00:04:15
Postat av: Elna

det är lätt att ringa anonyma människor!:=)

2009-06-25 @ 21:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0