Studentvecka

Tiden från siesta till nu har gått galet snabbt!

Måndag var det skattjakt och solning på bryggan med musik vid finja
Tisdag var det spex och fotboll - förlust... men jag tar det ganska bra eftersom linnéarna är idioter!
Onsdag var det linnébus, sång och utspark:)

Buset med linné gick inte som tänkt men det var roligt, även om vi bara var 4 stycken:D!
En majoritet hade varit väldigt intresserade av att terrorisera linné, men såklart visade sig nästan inga när vi skulle träffas
och eftersom inget var superplanerat fick vi kasta valiga ballonger med vatten istället för vattenballonger!

Aktionen gick iaf till så att vi sprang in i matsalen, skrek HTS och kastade. Vilka miner de fick^^ Det kan man leva länge på! Dock fångades Agnes av en arg vakt - varför han var i matsalen vet jag inte-. Men allt löste sig till sist.

På kvällen var det som sagt utspark, vilket betyder treårsjubileum för Johanna och mig!
För exakt tre år sen var det jag som gick, eller hasade oss, hem med en framåtlutad Johanna.
Fina minnen asså!

Mamma har rutin på saker så hon är inte ett dugg orolig över att hon satt igång med allt idag och alltså har kvällen och natten på sig! Men är man familjen som gör allt i sista sekund så är man! Man måste ju faktiskt upprätthålla ryktena!

Jag vågar knappt tänka på att jag springer ut imorgon... samtidigt skulle jag för allt i världen inte skjuta upp det!! Det kommer bli underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0