Sleden

Jag känner mig fruktansvärt sliten efter helgen.

Jag är ledig hela helgen och det känns som semester!!

I fredags blev det impulsivt festande efter jobbet - det enda rätta -
Den natten sov jag nog 4 timmar, vaknade om vartannat varje halvtimme...

Lördagen tillbringades vid Tydingesjön och på Minnet vs. Kstad. Roligast var det i Hästveda, med grill och folk :). 
Kom hem vid 3 och sov för första gången på länge 8 timmar i sträck!!

Nu är det molnigt ute och jag är ledig :(.

MEN jag fick ledigt på torsdag, av min underbara chef, vilket betyder att jag för första gången får uppleva Hästveda marknad! Härligt! Mindre härligt är att Viktor är hos släktingar och jobbar ända till på tisdag och jag jobbar på tisdag, då jag trodde jag var ledig...

Nu började det åska....men vem har inte sprungit när det åskar innan?!

Kommentarer
Postat av: Agge

Åska har verkligen ingen dött av. Eller vänta nu... Haha. Det har verkligen varit en fin helg! och nästa lär ju inte bli sämre har ja hört ;)

2009-07-06 @ 23:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0