wuthering heights

Jag känner mig så himla ansvarstagande och framtidsvisionerande(?)
Bara det faktum att jag har öppnat upp ett eget sparkonto får mig att känna mig duktig!
Och jag ska verkligen försöka att inte ta pengar därifrån. Pengarna ska gå till resor, endast.
..eller, kanske till något extremt viktigt, som en ny fin jacka eller något sånt -se, det går ju redan åt helvete -

Men jag läste idag att man ska tänka positivt för att lyckas och inte sätta ribban så högt
Det är lättare att lyckas om du inte sätter upp stora projekt
utan tar en sak i sänder
Vilket kan vara ganska hälsosamt, men inte så kul!

dansmöss : en art möss från Japan och Kina som, springer runt i vida cirklar på grund av en medfödd balansrubbning

Och jag har sovit helfel inatt så att min nacke gör jätteont...
Men vid 1-tiden kom jagpå en jättefin berättelse om Gimla och Johan, men den försvann!
Sen tänkte jag på att tiden aldrig räcker till, men att det kan ha att göra med att jag spenderar den helt fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0