12 januari

Första riktiga skoldagen och jag börjar allt med att gå hem tidigare..
men av goda skäl

Ja ni vet , MENSVÄRK!
Varför ska det vara så nödvändigt att vi ska känna smärta varje gång
Som ett straff för att vi inte blev gravida den här månaden heller, eller vad är det frågan om?
Sånt medeltids-tänkande.... Kom igen, lite revolution där uppe va!
Well well, det är bara att bita ihop och knarka ibumetin!
....
Sen jag kom hem har jag faktiskt varit oerhört effektiv.
Jag har gått igenom alla 36 enkäter och sammanställt dem lite smått.
Det känns som att, enligt enkäterna, att män är ganska konservativa, eller säkra på sin sak, jämfört med kvinnor. Kvinnor tenderar att vilja vara moraliskt korrekta osv medans männen av principskäl inte tänker böja sig för något.
Män är alltså mer trångsynta. Kanske för att kvinnor får utstå mer?!

Efter det manuella arbetet(!) med enkäterna satte jag mig ner med matten. Och snart måste jag börja med fysiken och kemin som jag missade idag.....

Nu har téet kallnat men ibumetinen har börjat verka och Final Fantasy går på repeat!
1-0  till Elna!



Kommentarer
Postat av: Oscar

Låter ju som att de driver på dig bra i skolan iaf ;) Ska projektarbetet vara klart till sportlovet? Vill minnas att det var så för oss. Vad är det du försöker ta reda på med dina enkäter?

2009-01-13 @ 10:02:22
URL: http://familjeost.blogspot.com
Postat av: Josef

Men åh, du vinner ju jämt. :(

2009-01-13 @ 21:31:27
Postat av: Boel

Ja, det ar riktigt medeltida alltsa!



Haha, later som de dar enkaterna ar riktigt intressanta... :)

2009-01-24 @ 11:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0