the end's not near

Idag kommer bli en otroligt händelselös dag. Jag hade en massa inplanerat som stoppades av att det räknas som söndag idag.......
Om jag inte pallrar mig till Swedbank får jag till exempel inget studiebidrag..

Jag måste verkligen skaffa ny mobil. På min gamla kan jag inte skicka sms eller ringa och batteriet tar slut jättesnabbt.
Jag planerar att köpa den fulaste och äldsta mobilen på lager. Jag vill bara ha en mobil att skicka och motta saker från.  Plus att jag sparar pengar!
Jag hade helt glömt bort att jag skulle till Stockholm om en vecka. Man kanske skulle ha med sig lite fickpengar upp?!

Nej, om man skulle ta och äta lite frukost., fortsätta med Dostojevskij och kanske promenixa.
Jag tänker faktiskt inte springa eller något sånt krävande idag eftersom jag är smittad, ont i halsen. Men bara lite.

Min enda hobby för nuläget är att kolla på resor och drömma mig bort till ställen! Allt känns möjligt på nåt sätt!


Worms don't dance
They haven't got the balls
No matter how do you do it
It's just you do it, that's all
--
Now I'm your apple-eatin' heathen
Any old rib-stealin' Eve

Kommentarer
Postat av: P-p-p-pet.

haha alltså, vad kan man göra på den där mobilen om man inte kan ringa eller skicka sms? :S

jag älskar när man känner att a l l t är möjligt. ta vara på känslan!

2009-01-11 @ 16:02:13
URL: http://fuckedinsideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0