Festival

Roskildes första bandsläpp inför 2009!!!
Kan det bli bättre än Coldplay? ( svar JA) men jag blev glad ändå!
Dels för att de börjar släppa band OCH för att jag har velat se Coldplay länge!

Å andra sidan påminde Ellen mig om våra tankar angående Benicassim - en festival i Spanien -
Semester vid havet OCH festival på samma gång!!!
1-0 Benicassim för SOL!

Benicassim har dessutom hunnit släppa följande band:
Kings of Leon
Franz Ferdinand
Oasis
och något annat
Oasis vill jag i och för sig inte se av principskäl, men det ser ändå lovande ut!

Men å andra sidan sponsras Benicassim av Heineken och Roskilde av Tuborg.
alltså, 1-1 Roskilde!
och på Roskilde finns det danskar
2-1 Roskilde
och tågtransport
3-1 Roskilde
och svenskar
3-2....



Idag har jag sökt ett flertal jobb på hotell i Kristianstad och Hässleholm.
Än så länge har jag bara fått nekande svar, och ett svar där jag meddelades att jag ska läggas in på vikaribasen.
Men jag blev inte så ledsen tack vare ett mejl där de skrev att jag hade skickat ett fint brev och ett bra CV
"Fortsätt plugga, hoppas innerligt att du hittar nåt annat".

Kommentarer
Postat av: Boel

Ojjjj, det later superbra! Jag ar ju lite inne pa Roskilde...eller okej, jag ar MYCKET inne pa Roskilde, faktiskt! Bara ser framfor mig hur perfekt vadret kommer bli, umganget, ALLT! :D

Benacissims band lat riktigt bra, men jag har redan sett KOL redan, i och for sig. Men MASTE faktiskt se Coldplay, de verkar ju helt otroliga live!

Jo, kor pa det, for hilvede, Roskilde ar gutt.



Hoppas du hittar nagot jobb snart, det ar alltsa till sommaren? Vill du bara soka pa hotell? Inte ICA? ;)



Tjosan, blev ju varsta mejlet har, men du har ju anda inte svarat pa mitt forra sa.

Puss

2009-02-01 @ 13:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0