damaged one

Jag borde verkligen ta tag i min engelskatext och i mina mål
(Som att verkligen försöka läsa ut Idioten så att jag kan börja på alla mina andra böcker
som jag fått och köpt!)
Och jag tänker fan i mig fortsätta skriva argumenterande text till engelskan,
För jag har nästan skrivit en hel sida som jag skulle kunna bena vidare på.
och jag orkar inte börja om
Jag orkar inte prestera, jag vill att allt ska gå lika lätt som förut....men nu måste jag försöka igen, för det är svårt.

Jag fick dock reda på mitt provresultat till mitt biologiprov som jag skrev sista skoldagen år 2008,
it goes way back my friend
Jag fick MVG i B-kursen. Men den ligger bara på 50p, så det är lite surt
Jag förstår inte hur de kan lägga en kurs som biologi B till 50poäng. Vi lärde oss faktiskt en hel bok på en termin
Jag känner att det kan vara värt 100poäng!

Jag vet att jag är tjatig, men jag orkar inte vara kvar här.

Are you afraid of love
Can you see my hands shake
I was raised on it like a drug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0