1,2,3

Idag var jag i Lomma för att titta på havet. Jag har nog inte sett havet på nära håll sedan tidig höst.
Det gav ju inte riktigt samma känsla, med tanke på att koncentrationen mest låg på att det var så kallt.
Men då blir det bara bättre när man får komma inomhus och dricka te!!
Men sen fick jag gå-springa(det är nog det fulaste man kan göra) till bussen, men jag hann på 20minuter! Duktig Elna!

Helgen har för övrigt varit ganska lång på något sätt. Jag har jobbat med mitt projektarbete två dagar i rad och träffat märkliga, intressanta och konstiga människor.
Jag kommer främst ihåg gubben som sa
- Rättvisa, ha, det har aldrig funnits och kommer aldrig att finnas!
"keep up the good spirit"!
Sen var det ju flera (MÄN) som var konservativa och envisa och skulle se allt med egna ögon för att tro på det.
Bl. a en av dem trodde att klimathotet var lögn och att det var en konspiration från makthavarna för att folket skulle nöja sig med att oroa sig över det och inte revoltera, eller nåt.... Dessutom liknade han sig själv vid en frisk fisk som simmar uppför strömmen!

Nu sitter jag med min engelskatext - mitt engelska c-betyg hänger på denna text- och får hjälp med den av Felix över msn! Msn, wohoo!

Nu ska jag få tårta, eftersom min pappa fyller 47år idag.
Fast jag tror jag tar glass istället:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0