Pangkaka


Igår åt jag pannkakor för första gången på hur länge som helst.
Jag tror nog att pannkakor är min favoriträtt. Det funkar liksom vid alla tidpunkter, kallt som varmt, med ungefär vad som helst på!
Men jag måste inse att jag är dålig på att steka pannkakor, men innerst inne skyller jag fortfarande på främmande stekpannor.......
Men det var ganska skönt att bara sitta och vänta in tiden när Josef stod och stekte på!


Imorse när jag tittade ut snöade det.
Jag hade någon slags förhoppning om att endast Lund var utdömt av snögudarna. men jag hade fel
När jag kom till Hässleholm var det lika vitt, kallt och bittert.
Varför låg jag inte kvar i den varma gossiga sängen och struntade i min utbildning?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0