27 februari

Idag är det nästsista dagen, nästsista dagen utan pengar!
Det firar vi imorgon med Tove och tjohej i Malmö!

Vad firas? Jo, jag har ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN blivit klar med mitt projektarbete!
Det är så OTROLIGT skönt att vara klar med projektarbetet!
Min handledare är enligt ryktet superhård i betygen, plus att hon är gravid i åttonde månaden(alltså grinig)
Vilket gör att jag förmodligen inte kommer få mer än VG i mitt arbete.....
Visst, jag förtjänar förmodligen inte ett MVG för min arbetsprocess men det skriftliga arbetet, god damn. Det har jag jobbat med dag och natt.
Och det var inte ens en vetenskaplig uppsats jag skrev.

OCH idag var jag på utbildningsmässa i Kristianstad, vilket min inkompetenta, trångsynta skola har lyckats meddela oss om...
Jag var mest intresserad av Chalmers och Lund. Men klarar jag av Göteborg? Och - enligt "säkra" källor - alla brats på Chalmers?!
                     Lund känns ändå helt okej när jag tänker efter. Jag hade ju planer på att studera i utlandet, men det kan jag ägna min mastersutbildning åt. Och idag blev jag sugen på att volontärarbete för ungefär 50:e gången...
Förmodligen någonstans i Sydamerika!
Det finns så mycket jag vill göra. Det lär bli mer än ett sabbatsår......
Jag vill resa, volontärarbeta och jobba i Paris.
TIDEN?
Grab the time and suck it I say!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Nooo... Göteborg är en industrihåla, glöm inte det; som Bjärnum ungefär fast med lite fler statyer och ett hyfsat nöjesfält. Ingen riktig stad!

2009-02-27 @ 07:38:10
URL: http://familjeost.blogspot.com
Postat av: Boel

GRATTIS till projektarbetet! Vilken lattnad, gud alltsa!

Men vad tidigt du var klart med det, fuskegris.



Du kommer ha tid till allt, don't ya worry. Du kan prata med Sara om volontararbete, hon ar ju ocksa inne pa det, big time. (Kostar bara 30 000)

2009-02-28 @ 00:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0