Just like Christmas

Hade julbak med Viktor igår. Bakade lussebullar och pepparkakshus. Bästa julbaket ever och vi fick snö på kvällen dessutom. Jag tror jag har fastnat vid 10 års ålder. Jag planerar alltid stort sen tröttnar jag efter 5 minuter, men inte nu. Fast lussebullar tröttnar jag inte lika lätt på och pepparkakshus är bara roligt att dekorera och rita upp! Sen kan det ju bero på vem man gör det med:) Tror jag börjar bli vuxen...

Jag är överraskad. jag har inte tröttnat på julen än. Jag tror snarare det blir den bästa julen på länge. Det kan ha att göra med att jag inte gått i någon storstad på en lördag och letat julklappar än. Helvetet finns i Malmö eller Lund på lördagar klockan 14 helgerna närmast jul. Alla människor är som galna och puttas och tänker bara på sig själva, sådär i juletider när man ska vara snäll...

Hatar att gå på marknader, stora folksamlingar osv., där folk ska titta på saker längs sidorna( se marknadsstånd). Jag får panik och nästintill blackout. Jag vill bara att folk ska kasta sig åt sidorna när jag kommer och om de inte gör det har jag lust att slå ned dem..Vaddå storhetsvansinne? Det är ju bara lilla snälla jag.

När jag är i storstäder börjar mitt motto likna: öga för öga, tand för tand...våld helt enkelt. Jag kan inte hjälpa det. Jag tror jag är en våldsam person innerst inne. Fast våldet måste vara inom mina gränser. Min motståndare får alltså inte vara över 10år eller 100 cm. Jag vill inte skadas allvarligt - då skulle jag bara börja gråta- utan jag vill bara ha någon att slå på. Jag behöver en stål-Henrik att slå på!

Jag undrar om boxen gör att jag kan få utlopp för min aggresion eller bara frammanar nya sidor?

Nästa vecka ska jag julhandla, på en vardag! Det ska bli kul! Bara man inte har någon press på sig att köpa nåt blir det bara kul!





Kommentarer
Postat av: Boel

Åååh, snyggehus! Jo, beror kanske på vem man gör det med. :)



Bra där Elna, relaxa nu. Känner också lugnet. Älskar det. :D

2009-12-17 @ 20:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0