fu-ge-laa

Fick feber lördag natt. Har ont i hals, kropp och huvud....Varför nu? Varför någonsin kan man ju fråga sig då...

Märkte det lördag natt innan jag skulle gå upp för trappan och kände mig svag i hela kroppen. Som att jag när som helst skulle svimma. Jag kan ju inte veta hur det känns eftersom jag aldrig har svimmat. Men jag kom så nära jag tror det skulle kännas.

Jag var som sagt svag, darrande och det kändes som att jag skulle lösas upp alt. sprängas och falla till golvet. Det var en s.k out-of-body-experience nästan.

På natten vaknade(och väckte förmodligen) ett flertal gånger av min hosta.

Nu har jag försökt vila mig två dagar i rad, men mår inte mycket bättre. kan kanske ha något att göra med min raslöshet som gör att jag inte kan ligga still och bara vila. Precis som under tentatider hittar jag viktigare saker att göra(se talkshower på TV och inslagning av julklappar).

Får trösta mig med lite ögongodis!









Mitt förra inlägg fick mig att leta efter snygga män i sina bästa dagar.

Kom in på Heath Ledger av naturliga anledningar. Det är konstigt att jag kan få såna känslor över hans död, en man jag inte känner. Men det känns som att han står för så mycket mer än att vara skådespelare. Han kändes som en av Hollywoods få talanger och riktigt komplexa personligheter. Måste se hans sista film också! Bara av trailern visas bevis på att han var sin tids bästa. Jag kan nästan påstå, bättre än Thee Johnny. Och ett till faktum: Heath Ledger passar förmodligen i alla frisyrer. Snagg är inte lätt att bära upp må jag säga!

.

Jag har även hittat nytt bevis på att Expressen inte passar till mer än utfyllning av skor, väskor etc..
Jag fick syn på deras "årets sexigaste män". På första plats hamnar enligt dem Matthew Fricking Mc Conaughey.. Med på listan finns även Patrick Dempsey, Nick Lachey och Keith Urban(!!). Inte ens Johnny Depp eller nån vanlig som Brad Pitt(otroligt att han platsar på de listorna han med) är med.....


Kommentarer
Postat av: elinor

och INGEN jude law!!!!

2009-12-22 @ 01:26:13
URL: http://minhimlablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0