I love to move in here

Jag säger bara: vin utan bakfylla!
Kan det bli bättre? Jag förebyggde inte ens på något vis utan la mig bums när ja kom hem, med värkande fötter och pipande öron!

Jag säger bara: vitt vin slår rött vin så hårt. Låt mig omformulera: billigt vitt vin slår billigt rött vin, billigt rött vin funkar aldrig! Om man ska dricka rött får man faktiskt pröjsa!

My firade 19år igår och jag var där. Det var äta ute och sen fest! Dans med Ellen och My! Roligaste jag haft på länge!

Dessutom planerades saker med Ellen och My inför höst och vår, känns bra!:)

Kommentarer
Postat av: Oscar

Ajdå, fylleplanering? Låt mig gissa: ni ska starta en cirkus efter sommaren, turnera neråt kontinenten under vinterhalvåret och sen bosätta er i en stuga utanför Kivik?

2009-04-26 @ 18:37:58
URL: http://familjeost.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0