Försommar och lov

Helgen var helt underbart varm och skön och spenderades med Josef i Lund och Malmö - som för övrigt ´byts ut mot Paris på torsdag!
hela helgen var sådär.... bubblig!
Att bara leva i sin lilla bubbla med mys, glass, sol och film!
FYI: Amelie från montmarte kan ses om och om igen även om man kan varenda scen och händelse!

Åh vår, vår, vår, Vår vår!
Betyder snart sommar, sommar, sommar, somnar!

På söndagen åkte jag vidare till sydöstligare delar - Tomelilla - för att träffa mina kusiner.

När havet uppenbarade sig i Svarte blev jag så himla glad.
Det är skillnad på öst- och västkusten. Jag tror varje hav har en personlighet. Jag föredrar östkusten!
Allt känns mycket mer våldsamt på östkusten..
Även om västkusten har mer makt i praktiken, har östkusten mer attityd.
Lite som en lurig ryss som snart attackerar amerikanen! Pass på

Kommentarer
Postat av: Boel

Ja, sant! Nu kanner jag for att se Amélie!



Haha, intressant analys over de tu haven. ;)

Ha det sa bra i Pariiiis.

Till Paris, till Paris, ska vi (ni) rida pa en gris.

2009-04-07 @ 20:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0