Flume

Min högra hjärnhalva är helt inkompetent.
Att lägga fransk manikyr med vänster hand är superjobbigt....
Öviga saker som inte funkar på vänster sida: vänster fot för att sparka på saker, jag har verkligen ingen kraft i vänster ben, samma gäller för vänster arm.

Min sovmorgon fick imorse offras åt dans i Röda Salongen, vilket inte är helt fel egentligen!
Vi hade dansföreställning för skolklasser. Två stycken på förmiddagen, oturligt nog filmades vi på den första - som gick jättedåligt för min del...
Men andra gången satte jag alla steg och kunde se mänsklig ut under tiden dessutom!

Ikväll kommer Metta och päronen för att titta, jag tror Metta kommer uppskatta Spice Girls-dansen mest! Vem gör INTE det? Så fort jag hört Spice Girls eller Roxette dras jag in i nån slags sentimental karusell och kan mima varje text!
Åh - vad var inte en kväll framför spegeln med Nrj-hits när man var 11 år.....

Och nu har jag ångest inför hösten, sån där töntigt ilands-ångest...
resa? stanna i sverige och jobba? volontärarbeta? Àmerika? Afrika? Europa? Alternativen och möjligheterna är flera men allt känns verkligen så långt bort..

Andra ilandsproblem: Frysen är för full för att få in glasspaketet (ilandsproblem.nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0