being white





Jo, det kan vara något misstänksamt att jag är inne på en sida som förespråkar "white power" en lördagkväll. Men det är främst för att jag tycker om att skratta åt deras fåniga argument.

Anledningen till att jag kom in på sidan var på grund av en debattsida som tog upp "problemet" att vita(jag tror de syftade på alla västerländska kvinnor genom vita) kvinnor föder för lite barn och för sent i livet, vilket kommer leda till undergången för människan(.........för vi är ju inte alls överbefolkade).  En man förklarade detta genom att alla judar dominerar mediavärlden och "hjärntvättar kvinnor genom att få dem att tro att utbildning, karriär och sex är det viktigaste". Enligt honom är alltså det viktigaste att kvinnan ger upp karriären och pumpar ut barn illa kvickt?!

Han gav Sex and The city som exempel på hjärntvättningsmetod. Ja, de där judarna alltså....De är sjukt effektiva, för det är ju inte kvinnans egna val att vänta med barn!

"I all jude media lärs det ut till alla som tittar att vita ska ej skaffa barn, vita kvinnor ska bara prioritera utbildning och karriär, vi ska acceptera att våra länder fylls av horder från 3:e världen, vi ska rasblanda oss till max, alla kulturer ska hyllas medan vi ska heja på undergången av vår egen"

Mest skrämmande, och skrattretande, är nog att den här mannen tar sina argument på allvar.

Jag förstår inte varför alla tycker det är så sjukt viktigt att sätta in människor i kategorier och varför folk fortfarande tror att det finns olika raser bland människor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0