Underbart är kort!



Att åka tåg är inte alls som på film
Men jag är inte sån som lär av erfarenheter
Jag är så bra på att romantisera! 

Vi ska alltså åka tåg i 40 h när vi har kommit fram till Kina.
40 h av läsande, lyssnande - bara jag får tillbaka min mp3, fina lilla tankrspridda Elna glömde ju den då....-
Jag ska inhandla magasin
Blaskiga och Smaskiga!
För på resor får man faktiskt köpa såna, man behöver inte tänka då!
Feed me!

Och när jag kom hem idag hade mamma städat.
Hon ger alltid mig dåligt samvete, vilket får som följd att hon får dåligt samvete och jag får som jag vill. Åh! Så bra!
Jag tror alltid att jag är tidspesimst vilket slutar i tidsoptimism
Så jag ska nog börja packa nu!

someone like me
with someone like you
how one likely
to get to be true

Kommentarer
Postat av: Agge

Jag förstår precis! "Mammastädar-dåligasamvetet".

2008-10-30 @ 13:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0