..

Jag är inne i ett känsligt skede.
Ena stunden är jag helt apatisk och kan inte göra någonting
Andra blir jag helt känslosam helt plötsligt utan anledning.
Iof var kriserna i Kongo en ganska vettig anledning till att bli känslomässig.
Jag kunde jag inte låta bli att ryckas med, upprörd och snudd på idealistisk.
Jag lockas allt mer och mer av läkaryrket, för att jobba för läkare utan gränser!
Samtidigt vill jag läsa Mänskliga rättigheter, Makt och politik och Fred och Konflik-kunskap i Malmö!
                  Igår tog jag tag(!) i mitt liv, litegrann. Jag gick och hämtade information på futurum. De mest intressanta kurserna verkar finnas i Umeå, Stockholm och Malmö!

Såg nån förresten House igår? Det var något av det äckligaste jag sett, när hennes skalle exploderade under röntgen....

-----------------------------------------------------

"du hade aldrig hört talas om flygvärdinnan, som varje kväll grävde upp en thésked vatten på piren i st jean de luz för att mata sina uppstoppade fladdermöss. hon var inte överraskad när snuten kom. "jag erkänner att jag försökt kidnappa atlanten..vem som helst skulle gjort det i mitt ställe".
Det här textstycket fångade mig verkligen igår natt! Det bara grep tag i mig och bad att få bli läst ändå tills jag somnade!

------------------------------------------------------

Jag blir så ledsen när kommunpolitikerna bestämmer sig för att skjuta fåglarna.
När blev våld och vapen lösningen till våra problem?
Jomen visst, fåglarna är otroligt besvärande och feta(!)
Men jag känner ändå en viss sympati för dem när dem sitter där på taken och träden och bara ser så bekväma ut!
Torget i Hässleholm verkar vara ett trevligt tillhåll för fåglarna. Om man nu bygger ett torg kan det ju iallafall vara gemytligt för någon, i minsta fall för fåglarna....
En annan anledning är ju att varje gång dem skjuter skrämmer de livet ur mig eftersom torget i Hässleholm ger ifrån sig ett otroligt eko.......

Kommentarer
Postat av: Oscar

Det där du funderar på i Malmö, är det ett program? Annars kan jag rekommendera mänskliga rättigheter i Lund, genomgående väldigt bra lärare. Malmö är ju dock Malmö...

2008-11-27 @ 08:22:24
URL: http://familjeost.blogspot.com
Postat av: P-p-pet

haha alltså fatta glad jag blev när dem skrev i norran att dem skjuter kajor & skrämmer iväg dem JÄVLARNA med risgryn. Finns inga ondare varelser än fåglar, sad but true.

gamla knallen är second hand affären vid turbanhallen (bowlingen) osv. jag fortsätter leta, bland alla grejer har någon satt sitt fotspår in some how.

2008-12-03 @ 21:01:12
URL: http://fuckedinsideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0