Sjukling

Jag känner igen symptomen så väl och jag orkar INTE bli sjuk nu..
-jag är i förnekelse-stadiet-
Det enda jag kan göra är "to wear it out"
Lade mig nydushad, invirad och liggande under hundra filtar, somnade och sov i ungefär 3 timmar.
Sen vaknade jag av ett trumsolo!

Imorgon ska jag lämna min lillasyster på dagis....det brukar funka bättre än vad jag förväntar!
But she's a stubborn child. Vem var det som sa att barn måste tänka självständigt?´
Kan dem inte börja med det när dem blir ungefär 10, eller iallafall när jag hunnit flyttat hemifrån!

Nu ska jag leta efter information för vårt oförberedda redovisningsarbete om Kina
Det KOMMER bli improviserat och det kommer att bli jättebra(.....)
Glaset halvfullt
Glaset halvfullt!

"-De som är sjuka är de som är likgiltiga och inte känner något alls. Dessa människor skrämmer mig - inte dem som får en adrenalinkick även om kicken ökar med antalet döda...
Jag tycker att det är en sund reaktion att få en adrenalinkick om det sker en katastrof."
- Upplever samma sak, det mest spännande jag någonsin sett på tv var nog dessutom att få se WTC-Tornen rasa live på tv.
Även om jag delvis lider av viss psykisk ohälsa och empatistörningar"

Det känns som att empati har gått ur modet!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Jag kommer ihåg när jag hämtade Alma på dagis, man kände sig härligt vuxen och ordentlig - även om jag bara var i tioårsåldern... Absent parents, you know. Vi har inte haft det lätt ;)

2008-11-19 @ 16:03:41
URL: http://familjeost.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0