Julmys


Julen är bara en månad bort och jag börjar bli pepp! Eller kanske bara pepp på vintern!
Vilket betyder att  jag kommer tröttna på allt lagom till julafton, men jag är inte sån som lär mig av erfarenheter!

Syskon kommer hem och man träffar människor man inte sett på månader!
Och jag ska mingla sönder dem och göda dem med Elnas jul!
Det är ett projekt!

Det kommer bli favorit i repris.
Även om snön är en plåga ibland, är det ganska gött om man inte behöver ta sig någonstans.
Och det är ganska gött när man bara ligger i snön och bara är!

Pulka
Spela kort
MAT
Musik
SNÖ!
MAT
Frostbitna kinder
Släkt
Brasa
MAT
Ligga ner på isen - vilket lugn.
Glögg
Snöbollskrig - även om det alltid slutar med att jag ligger nedtryckt med fem ton snö innanför tröjan! Åh härliga tid(..) -

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh snöbollskrig!

2008-11-26 @ 09:01:13
Postat av: Boel Ahlner

Mmm, later som ett harligt projekt!



Gillade forresten klippet, kom inte in pa kommentar-sidan dar. "Daaad, eight is enough" - classic! ;)

2008-11-26 @ 23:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0