7dagar kvar

För att citera Måns Herngren måste jag säga att "Allt flyter"
Ja, det läste jag i tidningen Hem&Hyra, att han sa så, som hämtat från hans nya film om manliga konstsimmare.
Nån gång måste jag få nytta av all onödig småfakta jag snappar upp i de oika facktidningarna som vi får hem.
Psykologi, hus&hem osv.
Anywho!

Allt flyter som sagt på och det känns bra!
Ibland blir jag orolig när jag allt känns sådär träffsäkert bra - det måste finnas en baktanke ungefär-
Antingen kan man ju ta det i små mängder för att dryga ut eller gapa stort och falla pladask.

Nu ska jag leva ut tiden och sen hämta min lillasyster på skolan.
Imorse när jag skulle lämna henne på skolan glömde jag lämna hennes gympakasse. Dåliga människa!
Men det är inte lätt att koncentrera sig på att
hålla balansen på cykeln,
tiden,
bilarna,
världen och samtidigt hålla reda på hennes gympakasse som satt på pakethållaren.
Hon får nöja sig med att hon överlevde färden till skolan!
Man måste se det ljusa i det hela!
Men när hon kommer hem och jag ska passa henne, som jag fick reda på igår kväll, så ska jag vara supersyster nr1!

ps.
Min mamma är fin, hon hämtade ut två glänsande biljetter till Bob Hansson den 17, utan att jag sa nåt!
Och min morfar är också ganska fin. Han gav mig Skrattmänniskan av Victor Hugo. Röd, inbunden och fin! Och märk väl: Det är orginaluppgåvan(hans egna ord)
Kärlek!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, nagon dag kommer beloningen. ;)



Mm, lat mysigt med Metta. Men ja, vad ar du for en manniska egentligen? Glomma gympakassen, halluaaa?!



Fint av mor. Fint av morfar.

De ar bra fina allihopa. Som jag langtar efter er, har nastan allt klart har, najs!

Pusselipuss!

2008-12-15 @ 21:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0