Like this and like that

Dagens samtalsämne: skalvet, jordbävningen osv.
Jag vaknade upp av att väggarna skakade och fattade ingenting, tills jag satte på radion och det första jag hörde var om en kvinna som upplevt skalvet.
Smått besviken att jag bara fick uppleva slutet av skalvet
men jag kanske bara vaknade när det började, fick en blackout och vaknade i slutet..
Hela natten är ju egentligen som en frivillig blackout. Eller hur definierar man en blackout?

Helgen har varit bra! Film, Malmö, umgänge, lite julpyssel, mys.
                    Ja, jag var hos min syster i Växjö - där hon studerar - och fick min present.
SJUKT fin lägenhet. Med mönstrat kakel i köket och ovala fönster! Jag vill ha egen lägenhet!!!!! NU!!

Vidare till min present!
Hennes vän är proffesionell fotograf, utbildad i London. Så jag fick en privat fotosession med henne....haha
"Titta snett ned och sen tittar du upp, känns det naturligt?"
"Öhh...mmmm"
Sen julpysslade vi och kollade på varan-tv!
Oavsett hur kul det är blir man blir trött av att julpyssla och ligga i en soffa och samtidigt bli attackerad av galna katter hela natten lång.

Efter att ha lyssnat på en 5år gammal blandskiva måste jag säga att hiphop är riktigt bra!
Fransk hiphop en particulièrement!
Eller Outkast! 
Okej att texterna kanske inte alltid är dem bästa, men man kan ju ignorera det helt enkelt!
Som med så mycket annat! Man ser vad man vill se och man hör vad man vill höra!
Som sagt är ju hiphopare iallafall ärliga med att de är ytliga, det är alltid skönt med ärliga människor!

Nu har jag en massa idéer för julklappar och jag kommer helt gå emot min årliga princip och köpa/göra massvis med julklappar..åh! Men det är mest den materiella saken jag är emot, kan ju ge annat!!! Jag kan alltid hitta en väg runt mina principer!

Biologi nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0