Trembling

När jag gick upp imorse hade jag muskelvärk på ställen jag inte trodde var möjligt..
Varenda muskel är totalt mörbultad efter två dagars dans à 3 timmar och en dag av boxing. Men orsaken var roligare än resultatet.

Igår boxades jag alltså med Johanna! Det var riktigt roligt!
             Under en period skulle vi stå i ring och byta "medboxare". Framför mig ställer sig den mest vältränade kvinna jag har sett....... Jag var livrädd. Jag kunde nästan känna hennes slag genom "skydds-kuddarna" mot mitt skelett. Att möta henne på stan skulle inte vara roligt. Bara hennes blick skulle förmodligen kunna få någon att ligga krampartad på trottoaren, med ansiktet ned och be om nåd..Helt oprovocerat! 
Resultatet av gårdagen blev iallafall smärta i ben och armar! Jag kunde knappt dricka mitt te imorse utan att nästan spilla ut allt över bordet.

Ibland är det intressant att se hur världsnaiva människor kan vara, bara för sin egen skull!

Men vem gör nåt bra utom av ren egoism?!
Det är ju så vi människor är funtade. Missförstå mig inte, jag tycker om människan ändå!


Loss o' love


Kommentarer
Postat av: Oscar

Haha, je sais... 10 kilo är ju inget man tar i innerfickan direkt. Rent principiellt har jag inga problem med folk som snattar, men just fläskfilé är så jäkla 90-tal.



Grattis igen!

2008-12-07 @ 15:05:39
URL: http://familjeost.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0