Tears for fears

Jag har aldrig tänkt på att introt till Donnie Darko är så bra! Tilläggas kan ju att jag är en total sucker för åttiotal! (jag generaliserar stort).
Jag menar bandnamnen var ju ultimata. Ta bara Tears for fears, Take that, Eurythmics, Fine Young Cannibals, The psychedelic furs os.v! Listan kan göras lång!




Nu är det bara att kötta matte, kemi och biologi innan jullovet.
Tre veckor kvar, sÅ skönt!

Och jag vill festa!
Men på lördag natten till söndag får jag det, lagligt!
Så 00.00 är det jag som står vid baren!
Ska bara skriva önskelista också......
Kan ju i och för sig lägga till Hitsville USa, the best of Motown. Ett kap egentligen!
Och Anna Ternheim - Leaving on a Mayday är överraskande och skrämmande(jag har aldrig direkt gillat henne) bra. Skrämmande med tanke på att jag aldrig tyckt om henne förut, eller alltid varit inställd på att hon inte är bra.
Alltid tänkt mig henne som en liten stackars sparv, hukad över pianot som försöker sjunga till sitt piano.

Kommentarer
Postat av: Maja

sv: jag kan om jag vill :)

2008-12-02 @ 21:18:06
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/
Postat av: Boel Ahlner

Donnie Darko ar bra! Har lanat den av Martina, maste ses SNART!

2008-12-08 @ 16:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0