Take your protein pills an put your helmet on

Jag har gjort slut med julen
Vi får inte ut nåt av varandra längre
Jag uppmuntrar ingen till något och jag blir inte lycklig av julen
Jag känner bara att all hysteri om julens fridfulla anda är så överskattad och äcklig
Jag orkar inte vara social med släkten 24/7
Och om man känner för att vara för sig själv en stund och pusta ut
anses man vara ensamvarg eller osocial
Jag orkar inte med julklappsutdelning som pågår i x antal timmar eller julmat som förbereds i x antal dagar
Kan man inte bara få umgås med dem man älskar och bara ta det lugnt
Laga något otroligt opretentiöst och bara vara bekväm
Jag njuter av tystnaden,
ibland

Fel kan vara annorlunda
Fel kan vara rätt
men annorlunda är inte fel
Du kan få säga att det är onormal
men påstå inte att det är fel

Det skulle vara skönt att vakna upp med dig nu och känna att hela dagen ligger framför oss

Kommentarer
Postat av: Boel Ahlner

Du far gora precis som du vill - men tycker du att vi ar hysteriska kring julen...?



Kanns som att vi om nagra umgas med de vi alskar och tar det lugnt, haha!

2009-01-24 @ 11:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0