reflektioner

Jag hatar mellandagsreor. alla galna tanter kommer fram med pälsmössor och hårda handväskor. Det är som en äventyrsstig med handväskor överallt och folk PUTTAS. Puttas är nog det jobbigaste som finns. Sådär halvprovocerande och jobbig. "Vill du slåss får du faktiskt ta i lite eller visa vad du vill".
Och varför utsätter jag mig för sådant genom att gå ner i trånga källarutrymmen bara för att mötas av besvikelsen,  klänningar av silke eller tyll......... Jag hatar tyll!

Måste man förresten vara kvälls- eller morgonmänniska`? Jag tror jag är lite både och.
 Jag vaknar för det mesta alldeles för tidigt för att jag ska få min behövliga sömn. Så eftersom jag är både kvälls- och morgonmänniska somnar jag sent och vaknar tidigt. INGEN bra kombination! Samtidigt som det är skönt att vakna tidigt är det på kvällen man får alla idéer osv.
Jag gillar att vakna sent, eller bara gosa bort hela förmiddagen, så försvinner eftermiddagen ganska snabbt. Det är ju ändå kvällen man jobbar sig fram till!

Vilka minnen jag får när jag sätter på MGMT - The youth! Sommar - jag vill ha dig . NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0