Bloody motherf****ng a**hole

-Si je suis fatiguée?....Oui!
Et pourquai ca?
Jadu, kanske för att en bil tutade utanför lägenheten - dock troligtvis inte åt mig - halva natten.
- fast hela den meningen kunde jag inte säga på franska.. -
Jag vet inte när jag somnade. Min tidsuppfattning var ganska dålig.
Och om man inte vet hur länge man har sovit vet man inte hur stor rättighet man har att vara sömnig. Eller om det bara är en ursäkt för att undkomma studierna...

Jag orkar inte sitta och plugga in saker jag inte förstår.
På grund av våra resor har vi rusat igenom allt.
Just nu blir jag bara frustrerad när jag inte kan uppgifterna och orkar inte göra resten, negativ cirkel helt enkelt.....
Vi ska inte förstå, vi ska bara räkna uppgifterna............
- Du ska inte tänka, du ska bara förstå!
Du ska inte tolka, du ska bara lyssna-
Jag känner att Anna och jag telepatiserar vårt stöd till varandra.
Om delad glädje är den bästa glädjen måste delad börda vara den bästa bördan!

Och när gjorde vi laboration om Succinatdehydrogenas-respirationsenzym, Spektrofotometri eller Kromatografiska metoder??????
Vi ska tydligen kunna redovisa temperaturens, hämmarens och substratkoncentrationens inverkan på ketosyror i citronsyracykeln.

FrustrationFrustrationFrustrationFrustrationFrustrationFrustrationFrustrationFrustrationFrustrationFrustrationFrustration


Kommentarer
Postat av: Boel Ahlner

Usch, later jobbigt...



Men snart ar det jul, da blir det lite vila. :)

Och sedan, efter jul...

Elna, da kommer du bara ha ett halvar kvar - eller t.o.m. mindre an det!!! Av skola ju, paaarty! :D

2008-12-11 @ 13:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0